Måndag, as usual

Tjo! Haft en helt okej dag i skolan, min längsta och kanske jobbigaste dag, men som sagt gick den rätt fort i alla fall. 
 
Idag har Lillen vila! Passar bra på många sätt, har ett jobbigt kemiprov i morgon som jag verkligen SPYR över, och dessutom måste plugga till. Kvällen kommer spenderas med näsan i böckerna, och sedan får den avrundas med lite Paradise hotell! Lugn måndag med andra ord, men har lite att stå i. 
 
Har sparkat igån operation ta körkort nu med, var på tiden! Varit 18 i snart ett år, och köra kan jag, men inte tusan har jag tagit kortet för det. Dags att få tummen ur! Målet är att ta det innan påsklovet, alltså har jag 10 veckor på mig. Inga problem, jag är målmedveten och har redan idag bokat riskettan, risktvåan och fixat teoriböcker. Bara att sätta igång! 
 
Här är veckans planering! 
Måndag: Vila
Tisdag: Trimma i paddock
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Tömköra
Fredag: Uteritt
Lördag: Trimma i paddock eller ridhus
Söndag: Pay & Jump, 110x2 eller 110&120. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0