Ljusare tider!

Äntligen börjar jag märka av att saker och ting går åt rätt håll! I morses när jag gick till skolan så var det plötsligt ljust ute! I x-antal månader har det varit kolsvart ute. Så gööööött! 

Att det går mot ljusare tider betyder inte bara att det går mot sommar, utan det betyder också att jag snart tar studenten och äntligen kan ge mig "ut i världen" och lämna allt gammalt i hålan jag bor i nu! Ska bli skönt att få skapa sig en egen nystart och göra det man verkligen vill. Slippa vissa saker och vissa personer. 

Nä, just nu vill jag att tiden ska gå sjukt fort, samtidigt vet jag att jag har väldigt mycket att klara av först, så ja, det lär bli intensivt! 

Morgontrött och halvt irriterad, ha en nice måndag! 

Random bild, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0