Lever livet!

Hej allihopa! Denna helgen kan ni inte förvänta er speciellt mycket ut av mig. Är nere i Skåne med mammis och Jullan i vårt andra hem och kommer inte att prioritera datorn eller bloggen. :) 
 
Känns lite konstigt att vara här nere utan att varken hästar eller fotboll är inblandat, är nog första gången, haha! Igår var vi på Emporia i Malmö och shoppade lite! Hittade en hel del, och hittade ÄNTLIGEN en balklänning. Har letat och letat, både i affärer och på internet men inte hittat någon som jag gillat. Men igår så! 
 
Idag ska vi bara ta det lugnt! Ska spela tennis i eftermiddag, kan bli intressant med tanke på att jag inte spelat speciellt mycket tennis, men det ska nog lösa sig. Ikväll blir det tacos och melodifestivalen! Känns skönt med lite "semester", gött att komma hemifrån ibland! 
 
Nu på förmiddagen har vi kollat längdstafetten, heeeelt otroliga idrottare, speciellt Kalla, vilken tjej! Härligt med första guldmedaljen också! 
 
Nu ska jag vara lite social, vi kanske hörs lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0