Kan hästar vissla?

Hello! Idag var jag och Lillen ute och klättrade tillsammans med Linn och Curre, vilket gick bra!
 
De fick trava upp för hela backen, blev lite flåsigt men kändes som att de fick trampa på ordentligt i alla fall. Hände en jäkligt underlig sak, Lillen typ gjorde ett visslande ljud helt plötsligt. Har aldrig hört det innan, och först trodde jag nog att det var inbillning tills Linn frågade om jag satt och visslade, vilket jag inte gjorde. Himla knepigt, men lite kul med, Lillen gick och visslade liksom. Haha! 
 
Idag ska jag in till Göteborg och fira en kompis som fyller år! Middag och förkrök och sedan utgång på det. Blir nog super! Lite halvtråkigt väder bara, men det är väl som det är... :) 
 
Vi får höras mer i morgon, måste göra mig i ordning och ta mig till bussen! Ha det bra så länge ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0