Idag smäller det!

Idag ska jag äntra Göteborg horse show 2014! Fattar inte vad det är med GHS som får en att känna sig som ett litet barn på julafton, men det ska bli så himla roligt! 
 
Idag ska jag dit med skolan, hade varit roligt om vi slapp springa runt i limegröna t-shirtar printat med Realgymnasiet... Jaja, jag får i alla fall en gratisdag! Eller ja, mässan lär väl inte bli gratis ;) Riktigt farligt när de lägger GHS precis efter löning, man hinner ju knappt göra en budget... Lika bra, hade ändå inte klarat av att hålla den under dessa dagar. Med lönen, och snart studiebidraget på kontot känner jag mig mer än redo för GHS 2014. 
 
Vi hörs väl kanske under dagen! Spände tandställningen igår och kommer att få lida utav huvudvärken from hell hela dagen. Blir svårt att äta också, får väl leva på donken milkshake eller något. Yeahyeah, det löser sig! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0