Hemma igen!

Hej allihopa! Nu har jag landat i soffan hemma i Bollebygd igen, skönt om något! Åkte direkt från Lund till Tranemo idag och spelade träningsmatch. Var inte ens trött efteråt, har verkligen byggt upp mig bra nu, sprang konstant 90 minuter typ. :) 
 
Världens bästa moster har som sagt tagit hand om Lillen både igår och idag! Har aldrig låtit någon annan utom mamma ta hand om Lillen, så lite nervös var jag allt, men det gick bra! Lillen hade skött sig ;) 
 
Jag borde verkligen ta tag i lite matteplugg idag, men jag känner bara för att gosa ner mig med täcket i soffan och kolla på lite OS eller Gossip Girl, har dessutom köpt en 200g marabou och ska snart käka thaimat. Grym mys-söndag. 
 
Frågestunden kör jag på med tills imorgon, så passa på att fråga om det är något ni går och undrar över! 
 
Här får ni Lillens schema för nästa vecka! 
Mån: Uteritt, klättra 
Tis: Paddock, markarbete 
Ons: Hoppträning
Tors: Tömköra
Fre: Uteritt
Lör: Trimma, markarbete
Sön: Tävling, 105cm & 110cm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0