Han är rolig den där

Den hästen alltså, slutar aldrig förvåna. Red i paddocken idag, trimmade i 20 minuter och avslutade med någr språng. 
 
För att komma till vad själva grejen med rubriken handlar om idag, så kan jag säga att när Lillen leker mesig och inte vill gå förbi omkullfallna träd, brevlådor, andra hästar eller sådant, så är det bara en grej han gör (som med mycket annat). Idag när jag trimmade runt så var jag så himla inne i mitt att jag inte märkte att de hade börjat elda i stort sett vägg i vägg med paddocken. Jag upptäckte det först när jag vände upp mot en oxer och såg en fet eld lite längre bort bakom den. Lillen brydde sig inte. 
 
Varken elden eller en fyrhjuling släpandes på massa enislagebals plast skrämde upp den annars sååååå rädda Lillen, haha, lite kul! Kan väl ha berott på hindrena, finns det hinder i närheten så ligger fokus på dem och inte på så mycket annat, uppenbarligen! 
 
Vi hörs mer imorgon, kan bli lite dött nu under helgen. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0