Gossip girl morgon!

Hej! Idag är jag hemma, kände mig lite krasslig och valde därför att avstå friluftsdagen i skolan idag. Skidor och halsont går inte hand i hand. 
 
Har därför haft en riktig slappismorgon, börjat kolla Gossip girl avsnitt från början, får aldrig nog av den serien! Jag har legat i soffan hela dagen med katten nere vid fötterna, hur skönt som helst med en återställar dag. Var extremt trött i huvudet efter kemiprovet igår, det var inte det enklaste direkt... 
 
Ikväll är det hoppträning, och jag har lite att greja med innan jag tar mig dit. Behöver skriva en labbrapport, skicka lite mail, skriva några tidsinställda etc. Annars är det rätt lugnt här! 
 
Glöm inte att bloppisenär i full gång! Inget är sålt ÄN men det finns en hel del köpare som är intresserade, så om ni gått och tvekat är det dags att bestämma sig nu! Bloppisen finner ni under kategorin "Bloppisar". 
 
Ha de bäst! 
 
Pompe <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0