Det värsta med att inte ha lov längre...

... är inte bara att jag var tvungen att gå upp 06:00 och pallra mig till skolan, nä, snarare att jag inte kan ligga hemma i soffan och kolla OS. DET är det absolut jobbigaste just nu. Får följa det i smyg under lektionerna ;)
 
Sitter för tillfället i skolan och har precis haft svenska! Kom underfund med att jag alltid skrivit "hur vida" istället för "huruvida". Så med andra ord har jag skrivit "hur breda"... Haha, lite roligt med tanke på att jag skrivit så i hela mitt liv och inte en endast lärare har påpekat det. Talspråk var det ja...! Ska ha mentor, en helt meningslös lektion förutom när vi planerar studenten då.
 
På tal om student! Jag hittade som ni vet min balklänning i helgen! Den är precis som jag ville ha den, lagom med blingbling, öppen rygg och en lite mörkare nyans av royalblå. Så snygg! Hoppas bara att jag kan bära den på ett bra sätt. :)
 
Idag ska jag och Lillen ut i klätterbackarna! Nu är det mjukt och fint i marken så ska se om jag inte tar en galopp uppför galoppbacken också, alltid uppskattat! Han har gått lugnt sedan i fredags, och vilade helt igår, så jag känner någon som kommer att vara pigg! ;)
 
Ska som jag sa igår besvara frågorna ikväll, så ni har fortfarande några timmar på er :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0