Bojkotta!

Alltså är det något jag blir förbannad över så är det folk som beter sig jävligt mot personer som inte kan hjälpa det, som anser sig överlägsen andra och som behandlar medmänniskor som skit! 
 
Det finns många anledningar till att jag inte älskar att shoppa "vanliga" kläder (hehe), delvis prioriterat jag mina pengar till annat (typ hästarna hehe) delvis beror det på hur jäkla bittra vissa expediter är! Jag har precis som i ridningen en ganska dyr smak, eller nja, det behöver inte vara dyrt men det får gärna se dyrt ut. Ni hajar! Det finns en del butiker i Göteborg som jag gillar att gå till, det är inga kedjor utan mindre butiker. Dessvärre har dessa butiker OFTA bittra jävla biträden och kassörskor som blänger snett och inte är speciellt trevliga. Det gör att jag sällan känner för att ta mig till stan och köpa kläder. 
 
Idag läste jag en krönika på Expressen, den är inte ny utan den är skriven i Augusti förra året. Det som är skrämmande är att jag inte blir förvånad över det jag läser, och det är ändå HELT sjukt det som hände. HELT SJUKT! Att människor kan bete sig så mot varandra, framförallt mot en pojke med ett syndrom han inte kan styra över själv, det är för mig ofattbart. 
 
Ni kan läsa själva HÄR, det får en verkligen att tänka om! ALDRIG att jag kommer gå dit och handla igen, det äcklar mig. 

Nu ska jag äta chokladbollar och kolla Paradise Hotell. Aina kommer vinna alltihopa! Det är jag helt övertygad om, så ni vet. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0