Shoppade lite igår...

Var inne i Borås igår på förmiddagen och shoppade lite! Blev en täckeshals från Biltema, ett par nya chaps från My One, lite kläder från Gina Tricot och en fodertunna. Även Boss, vår hund, fick en nyårsoutfit, haha! ;) Täckeshalsen ska jag ha till mitt gröna vintertäcke från Hööks. Den har samma fästen som halsarna till det täcket, men kostar typ 150kr mindre och har samma denier värde och fyllning så det kvittar. Det enda som inte är likadant är färgen, men det är oviktigt. :) 
 
Chapsen, köptes för 122:-, är inte de optimala, men mina Ariatskor har fått stå och vänta på att användas allt för länge nu, så dessa får duga tills jag köper ett par andra. ;) Brunt är så snyggt! 
 
Boss var nog lite skeptisk, haha! Men stilig blev han! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0