Ombytta roller!

Haha, något som är vanligt bland de flesta hästfamiljerna är kanske att barnen rider och föräldrarna mockar, idag var det tvärtom!

José skulle egentligen ha vilat, men så ville mamma rida så då fick hon ta honom på en skrittrunda. Jag mockade och fixade allt och hon kom ca 20 minuter efter mig, tog in hästen, fixade honom och red iväg. Ombytta roller typ, förutom att jag typ alltid gör stallet själv med ;) Föresten har Josés mugg blivit jättemycket bättre. Har förutom att jag tvättat benen också strukit på Salecyl vaselin, funkar kanonbra! Har även beställt hem Veredus salva som ska vara bra mot mugg och andra hudåkommor. :)

Hur som helst passade det perfekt idag eftersom jag ville träna fotboll! Träningen gick kanonbra och nu är jag härligt trött i kroppen :)

Imorgon öppnar jag fritids så då börjar jag 06:30, bara att bita ihop! :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0