Julfint!

Det där med att fota hästarna gick väl sådär idag, haha! Hann inte till stallet försen det var mörkt...

Idag red jag José i cirka 30 minuter. Hade samma upplägg som igår men höll inte på lika länge. Idag var han lite seg när jag red fram, men blev desto piggare när vi började skutta runt på våra små plutthinder. ;) Han hoppar 70cm som om det vore 110! Därför är det bra att hålla sig till lite lägre höjder tills han hoppar mer rätt höjd. Oavsett tycker José att det är fantastiskt roligt att hoppa, och det gillar jag! 

Pyntade till det lite runt boxarna med glitter och en fin stjärna. Tyckte att det passade mina två stjärnor bra att ha en till mellan sig, höhö. 

På kvällen har jag varit i stan och letat sista julklappen, men hittade såklart inget passande så får ta en tur imorgon igen. ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0