Halvstorm

Ojojoj, vilka duktiga hästar jag har! Det är inte alla hästar som går ett dressyr/markarbetespass i pissregn och rejäl blåst. 

Efter att ha fixat stallet så hjälpte jag Amanda att flytta in alla bommar, stöd och hindermaterial till ridhuset från paddocken. Det gick ganska fort men oj vad mycket roliga hinder vi har! Längtar oerhört mycket till hoppträningarna kan dra igång. :)

Båda pojkarna gick superfint! José var mjuk, fin och pigg! Lambo testade jag det nya bettet och det kändes riktigt bra! Ska rida med det idag igen innan jag säger för mycket, men han var inte alls lika "bitig" i det. Det ligger lite mer stilla i munnen på honom dessutom. 

Idag ska jag rida båda! Passade på att mocka i morses när jag hade släppt ut hästarna, så kan jag lägga allt fokus på ridningen. Perfa! :D

Gäller att betten reser rymligt har jag hört... (Paketet jag hämtade ut igår haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0