Kan ju inte klaga!

Hejsan! Är inne på min fjärde dag här nere i Skåne och jag har det hur bra som helst. Över 20 grader, sol och blå himmel, riktiga sommardagar. 
 
Lillen verkar också trivas bra. Han har fått en stor box med halm och det tyckte han var hur bra som helst, mat 24/7 ju! ;) Han fick dessutom en hage med gräs i, hajar ni lyckan? Hemma har gräset inte alls tatt sig på samma sätt som här, så det var en lycklig häst som släpptes ut häromdagen. :) 
 
Hittils har jag hunnit med en del. Har fått sitta på nästan alla av hästarna, och det är så himla fina allihopa. Vi har både ridit ut och galopptränat, skrittat ut och trimmat på ridbanan. 

Det är sjukt hur mycket jag lärt mig på så kort tid, det är verkligen bra att få komma hemifrån och få annan inspiration och andra ögon som granskar en. 

Bjuder på lite bilder som jag tagit hittills! Ska försöka hålla en schysst update varje dag. :) 

Ugolin M'aurea "Hugo", Val -08, Kannan-Quidam de Revel

Hugo och Morris! 


Lillen var inte på posehumör...


Hugo sover ungefär till 11 varje morgon, haha! 

Får ta lite bilder på de andra med ;) Nu ska jag plugga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0