Äntligen helg och lov!

Shit, mitt sista skollov någonsin, känns ganska skönt faktiskt! 
 
Är så himla trött idag! Var upp i morses och red i skitvädret, hade hellre ridit i den härliga eftermiddagssolen men sådant där är svårt att veta innan! Skulle egentligen iväg på en kompis fest idag, men helt ärligt så orkar jag inte. Helt slut! Har legat i soffan sedan klockan 17:00 typ. 
 
Imorgon ska jag hoppträna klockan 09:00 för Uffe! Han ska bygga i nordhalland på söndag så han är ändå här nere imorgon så då passar vi på att ha en träning. Perfekt att få en genomkörare dagen innan tävling! Trimmade Lillen idag och han var fin. Lite slö dock så fick vara väldigt "elak" i min ridning för att han skulle trampa på ordentligt. Han var inte heller helt uppmärksam på mig, men det blev i alla fall bättre på slutet! I övrigt kändes han fin. :) 
 
Imorgon ska Corina få gå med! Tog in och grejade med henne idag och hon verkade pigg och glad igen. Hon var lite slapp och matt efter de 4 första riddagarna så hon fick en liten microvila på 3 dagar. Imorgon kör vi på igen! Än så länge så tar jag det lugnt med henne. 20 minuters pass maximalt och inte så jätteintensiva. Tanken är att jag ska vänja henne vid hinder, så det ligger inte så mycket fokus på det andra, hon ska mest ta sig mellan stöden! :) 
 
Nu ska jag ha en lugn kväll hemma med mamma och Julia, vi hörs av imorgon :) 
 
Fin tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0