Svacka

 
Skit också! 
 
Hatar att behöva gå in på bloggen och läsa inlägg efter inlägg som inleds med "Hej på er, ledsen för min kassa update!". Det är exakt så jag INTE vill att det ska vara, men det är tyvärr så det är på väg att bli just nu. I min rädsla för att skriva femtielva inlägg med den inledningen, så har jag lite undvikt att blogga. Sad but true! 
 
Jag tror att jag är på g in iden årliga höstsvackan som jag ALLTID haft, typ. Hade en exakt vid denna tiden förra året, knäppt det där, men tror att det har att göra med att skolan börjar och jag måste lära mig hur jag ska prioritera min tid. När den där inlärningstiden är över så är det back to normal igen. 
 
Så för tillfället bloggar jag när jag har lust och tid över - ingen idé annars. Är lite inne på att kanske börja blogga med någon här, vet inte, bara en tanke för att bloggen inte ska bli tråkig. Vi får se hur det blir med det! 
 
Lillen har iallafall gått super de senaste dagarna! Pigg och fräsch, riktigt arbetsvillig och sådär lagom jäklig. Har jobbat hela helgen, och var så trött idag att mamma fick rida. Hon red honom senast i typ juni? Och då hade hon svårt att hitta honom, han var stel och seg. Men idag var hon helt över öronen lycklig för att han varit så mjuk och fin. Hon gav mig väldigt mycket cred för det, vilket är så himla roligt att höra. Fina lilla Lillen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0