Varför är det alltid såhär?

 
VARFÖR ska alltid lärarna lägga alla prov på exakt samma veckor? Jag har haft det relativt lugnt nu i några veckor, men så BAM så har jag 3 prov out of nowhere... Faktumet att det är i både matte 3c och Kemi 2 gör väl inte saken bättre... 
 
Med andra ord har jag pluggat en del, därav den ganska tysta bloggen igår. Tur att jag hade lite bilder från Becky att bjuda på! ;) 
 
Igår red mamma Lillen, hon var nog ute i 40 minuter typ. Jag mockade och fixade stallet, allt för att jag skulle få lite extra tid att lägga på plugg. Känns väl helt okej inför provet idag, haha, vi får la se hur det går. Veckan som kommer ser ut såhär: 
 
Mån: Uteritt 
Tis: Uteritt 
Ons: Hoppträning
Tors: Uteritt 
Fre: Vila 
Lör: Uteritt+trim
Sön: Vila 
 
Ganska go vecka för Lillen, med två vilodagar. Men det blir så ibland, dessutom förtjänar han det! 
 
Världens finaste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0