Smart pryl!

 
Haha, tänkte på det igår... Att inlägget om säkerhetsvästar var ett tidsinställt inlägg från i början på veckan. Vad är oddsen att jag lägger in den på samma dag som jag flyger av? Haha... Ibland alltså, karma! 
 
Det är inte vad detta inlägget ska handla om! Utan när jag (som vanligt) kikade runt på Hippson osv så såg jag en artikel om en ny uppfinning. Denna smarta lilla sak skall göra att man enkelt kan byta stigbyglarna utan att behöva mixtra med stigläder och liknande. Riktigt fräck! Hoppas bara det är hög kvalité på den så att den inte plötsligt går sönder. Då hänger man lite löst, minst sagt. 
 
Hoppas att den kommer att finnas i svart, rött är väl inte min färg direkt... Grym grej att ha om man har många hästar, men samtidigt inte är så sugen på att punga ut för x-antal stigbyglar. Smartsmartsmart! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

De finns i svart, silver, blått och rött :)

Svar: Gött! :D
Fanny Kargede

2013-10-22 @ 01:18:07
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0