Onsdag

 
Hej på er! Idag har jag tagit en välförtjänt sovmorgon, sov till halv 11, hur gött som helst! 
 
Planerna idag är inte så komplicerade! Ska städa i mitt rum nu på morgonen, så jäkla trist men det är minst sagt välbehövligt ... Sedan ska jag klippa Lillen! Passar på nu när det inte är lika kallt ute. Klippte honom för några veckor sedan, men pälsen är tillbaka, så får täcka lite bättre denna gången helt enkelt! Är lite kluven när det kommer till hur jag ska klippa honom. Senast klippte vi allt utom ansiktet, men jag funderar på att lämna lite päls på benen, typ att jag klipper  precis till under knäet eller något. De går ju ute en del, och eftersom han är skimmel så syns det inte ändå. Ansiktet klipper jag inte. Well well, vi får la se sedan. :) 
 
Ikväll är det hoppträning, som vanligt! Ska bli kul, Lillen har känts bra de senaste dagarna. Var ute och red igår med Madde och Vannie, alla gångarter och det gick bra, inga bockningar ;) 
 
Btw, fick höra att det är farligt/inte bra för senorna att klippa hela benen? Stämmer detta eller är det bara skrock? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0