Film från Borås! (110cm & 120cm)

 
Här har ni filmerna från förrförra helgens starter i Borås!
 
 
Är väldigt nöjd med Lillen, speciellt i 120. I 110 vart han lite seg pga min kassa framridning, inte riktigt framme. 120 väldigt mycket bättre! Helt perfekt i temperamentet! Jag kanske överdrev min ridning på 2 ställen (2an och 6an), men vafan, hellre att jag bestämmer mig och rider för det, än att jag tvekar och det blir som i Ale. Jag lär mig hur jag ska hantera det, det där med storhäst är fortfarande hyffsat nytt, eller nja, jag snarare inser hur mycket jag har kvar att lära, haha. Oavsett är jag himla nöjd med hela banan i 120 förutom det vi rev, där jag gör mitt generalfel, blir stum i handen och hamnar i botten. ;) MEN från 12 till 4 fel i 120 på 2 veckor är bra, riktigt bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0