Film från Bollebygd 13/10-13

 
Som vanligt så är jag typ 2 veckor sen med tävlingsfilmerna, haha, men här har ni iallafall filmer på vinnarrundan i 110 och 3dje placeringen i 120cm! Har inte lagt på någon musik, men mammas kommentarer är för goa så jag tycker att det måste förevigas på något sätt. "Det va la synd, hhehe". ;) 
 
Sedan har jag lagt till ett litet "behind the scenes" klipp i slutet, haha. Mamma brukar, som ni vet, smygfota litegranna då och då när det passa henne. Hon missade dock att switcha om från filmning till fotning på telefonen, så jag hinner lägga en snabb kommentar om 120n. ;)
 
Rätt kul, borde kanske ha lite sådant med framöver också? Vore det roligt? 
 
Kvallen är väl sådär, men ni borde vara vana ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0