Tisdag

 
Tjo! 
 
Tisdagar är för jäkla sköna. Börjar 12:20 typ, och har två mattelektioner och en kemi. Kan låta segt, men jag avklarar hela veckans kemitimmar på måndag och tisdag och nästan all matte. Så ja, det är gött! Dessutom, om jag inte drar till stallet på morgonen, kan jag utan problem sova till nio (tio om jag verkligen vill sova) och sitta med datorn och chilla en stund. Äta långfrulle osv. Perfekt morgon! 
 
Lillen kändes bra igår. Var ute och skrittade barbacka, han hade på sig sitt tjocka vintertäcke med hals och var hur nöjd som helst, haha. Var riktigt kallt igår, burr! Tempade honom även, och han låg lite under, men tror det mer beror på en felmätning än att han är undertemp. Denna veckan ska Lillen få vila. Så håller vi ett öga på honom och tempar varje dag. 
 
Har varit lite tvek till att lägga ut alla filmer från helgen. Handlar inte om att jag har något att dölja egentligen, men jag känner inte någon poäng med att lägga ut filmer på när jag rider så himla dåligt eller när Lillen inte är frisk. Inte riktigt rättvist mot honom riktigt :/ Jag har ju dom självklart själv för att kunna analysera osv, men ja, vi får se om det kommer ut något. Kanske lägger ut sen, vi får se hur jag gör. :) Hade ni velat se? Är ju inte så kul att se rundor med 20 fel kanske? 
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Det är ju kul att se både med och motgång :)

Svar: Varför är det roligt att se andras motgångar? Bortsett från att man ser utvecklingen när det väl går bra :)
Fanny Kargede

2013-11-05 @ 10:39:27
Postat av: Ida Kalander

Jag tror de är bra med lite motgångar ibland. Så man kan ta ett steg tillbaka och se vad man gör fel/rätt när man rider. Man hamnar nog ofta i ett mönster när man rider, och gör på samma sätt hela tiden vilket kasnke inte funkar i längden!

Svar: Absolut! Framgång bygger på motgångar ;)
Fanny Kargede

2013-11-07 @ 12:36:37
URL: http://ridandes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0