Studiedag

 
Hello! Idag har jag studiedag, likadant imorgon. Har ju dessutom min schemafria dag som det så fint måste kallas på onsdagar, så ja, 3 dagars ledigt är ju himla najs. Går endast i skolan torsdag och fredag, vilket är ganska chill! ;) 
 
Har faktiskt pluggat lite nu på morgonen! Dock är det så jäkla irriterande när man vet att man har stressigt med matten, men inte kan plugga på hemma eftersom man behöver ha vissa saker förklarade för sig. Tur att det finns rätt schyssta tutorials på youtube etc. Hade inte funkat annars... Har även skrivit om mitt CV litegranna, ska skriva ut det och lämna till lite företag tänkte jag. Vill och behöver jobba mera.
 
Just nu har jag inte så mycket mer jag kan göra faktiskt, så då tänkte jag ägna lite tid åt bloggen. Ska även försöka göra klart lite designer och headers som jag lovat bort, haha. Fy så länge de fått vänta, skäms! Och ni som frågat om hjälp, maila bilder etc till min mail! [email protected].
 
Såhär ser veckan ut! 
Mån: Tömköra
Tis: Uteritt
Ons: Hoppträning
Tor: Uteritt
Fre: Trimma i pd 
Lör: Tävling 1m & 1,10m 
Sön: Uteritt 
 
Ingen vilodag denna veckan, men det är svårt att få in med hoppträning på onsdagen och tävling på lördagen. Det gör ändå inte så mycket, uteritten på torsdagen är tex i stort sett bara skritt och lite trav, så tycker inte att det räknas som ett pass ändå. ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vet du något bra program man kan redigera i?:D

2013-11-18 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0