Det är underligt...

 
... att 1,5h i ett kallt rihus till fots kan göra en så himla glad. Att rida för Uffe är en sak, att få stå jämte är en helt annan. Båda sätten är otroligt lärorika och ja, jag blir bara så jäkla glad! 
 
Lillen har legat stadigt på samma temp i 3 dagar, så feber är inget att oroa sig för. Han får vila ändå, det tycker han nog är skönt! Han har en strålröta i v.bak hov som vägrar ge med sig. Galet irriterande! Dessutom har han fått tillbaka lite mugg på båda bak. Inte mycket, men tillräckligt. Började behandla igår och det är på G bort, så där är jag inte orolig. :) 
 
Känns lite konstigt att plötsligt ha massa tid över till annat. Inte för att jag gör något vettigt direkt, haha, men det är faktiskt ganska skönt att vara hemma i tid på kvällarna. Inte så att jag klagar för att jag missar en ridtur i regnet direkt... 
 
På tal om det där med praktikplats igen! TACK för alla förslag! Det som jag är ytterligare lite intresserad av är att veta era egna erfarenheter/era kompisars erfarenheter av platserna. Så det vore toppen om ni ville dela med er utav det med! :D 
 
Bästa Lill-skrutten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0