Sovmorgon!

 
Tjo! Hur skönt är det inte med sovmorgon? Väldigt skönt ;) 
 
Idag har jag en lektion i skolan, den börjar 12:20. Hovis kommer och skor Astaire kl 09:30, så jag ska strax bege mig mot stallet. Jag hoppas att han beter sig lika bra som han hittils gjort. Hade varit skönt att få bocka av "skoning" som något han gör utan att krångla. :) 
 
Har inte så mycket att skriva just för tillfället. Förhoppningsvis kommer Beckhy upp och fota lite på hoppträningen ikväll, ska oavsett be mamma filma lite! :) 
 
Hörs sen! :D 
 
(Foto: Becky Buijs

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

hur skönt som helst, önska jag hade en idag x'D men får sovmorgon imorn i alla fall

2013-05-07 @ 10:38:32
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0