Nya färger!

 
Från och med nästa vecka kommer jag att klä mig i marinblått på tävlingar! Både hjälm och kavaj är på G mot Bollebygd. NAAAAAJS! 
 
Har köpt en galet snygg Animo Quksory kavaj, med suuuperfina detaljer. Till det blev det en Ayr8 leatherlook hjälm, blå såklart! Var ju sugen på att köpa en rosa KL kavaj, men ångrade mig, är ju trots allt storhäst ryttare nu ;) Kommer bli riktigt festligt det här! Kommer att köra på med min fula säkerhetsväst som jag haft i typ 5 år nu, haha, men det är trots allt bara 7 månader kvar som jag måste ha säkerhetsväst. Känns lite onödigt att köpa en helt ny då. Fast om någon har en relativt billig Racesafe väst, svart eller blå, till salu - HOJTA!
 
(Julia Lundgren på bilden, men det är den kavajen jag köpt! Bildkälla)
 
Och denna! (Bildkälla)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0