Mer bilder från gårdagen!

Älskar sommar! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Ser att du lånar astaire.
Det är jag som haft honom innan dig!
När jag fick honom i januari var han inte riden alls, omusklade och kunde inte galoppera ett varv då han hade noll kondition! Han hade mugg och sår ÖVERALLT!
Och att du och Emma inte skrivit kontrakt på hästen jag varnar dig något enormt för Emma!
Hon är inte den hon utger sig för att vara! Ingenting stämmer av de du fått veta om hösten osv!!!!!
Ett gått råd, gör dig av med hästen så fort du bara kan och ha inte med Emma och göra!
Astaire har aldrig haft de så bra som han hade det hos mig. Han gick inte ens att lasta eller rida på när jag fick honom, då han blivit slagen vid transport tidigare i sitt liv. Jag har användt mig utav min erfarenhet och tränare.
Jag varnar dig!
Pussa astaire från mig
Med vänlig hälsning,

Svar: Hej! Jag förstår mig inte på hur du kan leta dig in på min blogg och lämna en kommentar där du ljuger dig blå till 99%. Jag var och provred Lillen innan dig, i februari, alltså hade du honom inte i januari. När jag provred var han i helt ok shape, inte värsta muskelberget, men han var verkligen INTE så som du beskriver honom. Att han inte kunde galoppera ett varv finner jag väldigt intressant, då jag under provridningen galopperade x antal varv, och hoppade. Och han hade inte heller sår och mugg överallt, mugg och strålröta hade han dock när Emma lämnade över honom till mig, direkt efter att du haft honom. Och vi har både vet. besiktigat och skrivit kontrakt så du behöver inte oroa dig på den punkten, jag litar på Emma. Och att han blivit slagen? Hur har du ens mage att anklaga någon på det viset? Lillen är nog en av de mest trygga hästarna jag mött, och han har stor tillit till människan - i alla lägen. Så att han skulle blivit slagen vid lastningen? Nja, skulle inte tro det :) Du behöver inte varna mig, jag har inget att bli varnad för. Och innan du börjar anklaga alla andra, kanske du borde ta en titt i spegeln. Astaire hälsar föresten att han saknar lite av sina grejer :)
Mvh Fanny :)
Fanny Kargede

2013-06-18 @ 14:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0