Hoppträning på G

 
Wii! Idag ska vi dessutom vara ute i paddocken, superhärligt! Speciellt när vädret är så fint, helt underbart!
 
Kom ca 40 minuter sent till min enda lektion idag, haha, lyckat... Var och fixade lite nödvändiga saker som ett par bakstrykkappor då de jag fick med honom är kassa, haha. Blev ett par veredus inspirerade, rätt snygga trots att de var kopior. Hoppas att de är funktionsdugliga med... Köpte även en flaska grönsåpa som jag ska rengöra hans bakhovar med. Han hade lite röta där nämligen! Så det blir att tvätta med grönsåpan, låta det torka och sedan blåspraya. :) 
 
Skoningen gick bra tycker jag allt! Han spände sig lite, men skötte sig och stod stilla. Han har gått naken nu hela dagen, får väl se hur skiten han är nu när jag kommer bort haha. ;) Hörs sen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0