Gulligaste!

 
Åååh, asså Astaire var så jäkla gullig idag! Jag är inte personen som bäbifierar hästar, men med honom kan jag fan inte låta bli. 
 
Det började med att han gnäggade i idag när jag hämtade honom i hagen, hämtar inte med godis eller så, utan han gnäggade och kom fram helt självmant. Mysis! Sedan skötte han sig såååå bra på uteritten med Linn och Curre. Släppte dem i en lång uppförsbacke, och han stack inte ifrån Curre utan låg kvar i hans tempo. Gulle! Släppte ut honom nakenfis en stund innan jag skulle åka hem, så att han kunde rulla sig och så. Sedan när jag skulle in och ta på honom täcket igen, så stod han längst bort i hagen. Ropade på honom, och tror ni inte han kommer travandes mot mig då. Bäbis! 
 
Haha, usch, låter som en lite fjortis men han är så jäkla go. Skött sig alldeles utmärkt än så länge! 
 
Nu ska jag käka lite wook, kolla hockey och sedan nana. Hörs imon - då är det inte bara TVÅ inställda förmiddagslektioner utan även hoppträning på eftermiddagen. Taggilation då!
 
(Foto: Becky Buijs)

Kommentarer
Postat av: Linn

Var någonstans kommer Astaire? Hittade du honom nere hos Lotta? :)

Svar: Han är fråm Skåne, nej det gjorde jag inte :)
Fanny Kargede

2013-05-06 @ 21:25:58
Postat av: Linn

Okej. :)

2013-05-06 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0