Sjuk :/

 
Varför blir man alltid sjuk sådär lagom till lov, och aldrig under skolveckor? Hm... 
 
Har varit en ganska tuff vecka både när det kommer till skola och kompisar, eller borde jag säga "kompisar". Det är intressant hur långt en människa är villig att gå för att få någon att må dåligt, mobbing kallas det, och det är något som jag aldrig kommer tycka är okej. Oavsett om det är jag själv, eller någon annan som utsätts för det. Jag har valt att vara mig själv och försöka sluta anpassa mig efter hur andra tycker att man borde vara. Jag står upp för mig själv, och folk stör sig på det. Tydligen är det en anledning till att snacka skit och försöka stöta ut en person. Det är i dessa situationer man vet vilka man verkligen kan lita på. 
 
Har som sagt haft lite att ta i tu med, men det känns som att jag fått ur mig en del och kan nu fokusera på bloggen igen! Pompe gick som en klocka på hoppträningen igår, riktigt fin. Var inte lika nöjd med min egen insats, men så ligger jag här helt utslagen idag, så det skulle ju kunna bero på det ;) 
 
Ska till Billdal på Söndag och tävla Hampus, jag hoppas att jag är tillräckligt bra då. Annars kommer detta bli en ganska lugn helg när det kommer till hästarna. Pompe ska preppas inför Ljungby meetinget nästa helg, så Pierre ska Biolighta honom och se till att han är fräsch i sina svaga punkter. Därför kommer han att promenadridas eller vila denna helgen, och så kommer vi igång lagom till hoppträningen på Onsdag, och så åker vi fredag morgon till Ljungby. Fan va kul! :D 
 
En bild från Alingsås förra Lördagen som jag funderar på att köpa, grymt fin! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den bilden är verkligen skitfin! :)

2013-03-28 @ 12:34:15
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0