Msv debuten är spikad!

 
Eller ja, det har den varit ett tag, fast nu börjar det känns på riktigt! 
 
Ska till Ljungby den 5-7 april och tävla meeting! Superkul att komma igång så pass tidigt med meetingsen, det är verkligen under de som han går som bäst! Hotell är bokat, tävlingen är betald så nu ska jag bara rida hyffsat också ;) Piece of cake... 
 
Hur som, har planerat mina klasser enligt följande: 
Fredag (anländer): La (110cm)
Lördag: La (110cm) och Msv B (120cm) 
Söndag: La (110cm) 
 
Inleder med en LA, för att få en go känsla och samtidigt få komma in och känna på banan. Likadant med den andra LAn, ska jag starta Msv så ska dessa två rundorna banne mig KÄNNAS bra. Det är det viktigaste! Sedan går vi in i MSV och gör vårt bästa helt enkelt! Förhoppningsvis är han inte för trött, vet att han kan bli lite kinkig i andra klassen, men jag vill samtidigt ha de där två starterna innan... Avslutar helgen med en LA, för oavsett hur det går dagen innan, så ska vi ha ett bra avslut! :D 
 
Waaah, vad jag är taggad :D 
 
115cm - Grevagården 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Vad roligt!! Hoppas det går bra.

2013-03-22 @ 13:42:25
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0