Läskigt!

 
Alltså, jag hittade ett filmklipp helt random igår när jag kikade igenom en bildmapp. Det är en film från någon tävling 2010, mitt första år med Pompay. Då var han 6 år. 
 
Det äckliga är att jag inte har något minne överhuvudtaget att jag ens gjort denna starten! Sjukt läskigt, brukar annars komma ihåg alla mina starter någorlunda. Har inte ens någon aning om vart vi är!? 
 
Någon som vet vad det är för ridhus? Haha! 
 
Visst ser han valpig ut? Lilla plutten, som han har utvecklats! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror det är Jennylunds ridhus :)

2013-03-21 @ 13:04:42
Postat av: Jana

Ser ut som jenny ale lunds manege

2013-03-21 @ 14:01:48
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Det ser ut som Ale-Jennylund va? :)

2013-03-21 @ 17:55:53
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0