Friday

 
Hur gött? :D Förutom att fredagar innebär att man slipper skolan och får helg, så innebär det också TÄVLING. Wiho :) 
 
Idag är det grymt fint  väder, och bara därför ska jag rida i ridhuset. Sådan är jag förstår ni! Faktum är att Pompe ska upp och trimmas igenom ordentligt. Han har ju haft en väldigt chill vecka och det är dags att han får röra på sig ordentligt. Hampus ska jag rida ut någonstans, så att han får röra lite på sig inför imorgon. 
 
Ja just det, haha, ska faktiskt hoppa gp-ponny kval med Hampus imorgon. Inget som egentligen var planerat, men jag och Pierre kände att, äh vafan! Vi kör! Är ju lite stor för honom, så jag räknar inte med några fantastiska poäng. Dessutom är det hans första tävling på väldigt länge, så om han är lite tittig är ju det förståeligt. Men kul ska det bli oavsett, hoppa Lc ska jag göra med, 80cm, vet inte när jag tävlade på den höjden senast. ;) 
 
Nu får jag skynda mig bort så jag hinner med allt innan det är dags för fredagsmys! Puss 
 
Pompay och Hampus, A-final i vargbergshoppet 2012! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0