Det är som det är

 
Jaha hörrni. Är inne i en ganska jobbig period just nu. Ni vet, när allt känns åt helvete och man känner sig så himla kass och värdelös, så känns det nu. Detta ska INTE bli något depp inlägg, men jag tänkte att det kan vara viktigt att nämna. :) 
 
Idag har varit en ganska go dag! Var i skolan och gjorde ett prov på morgonen, drog sedan hem. Tog med mig fel mattebok hem, så blev inte något matteplugg. Däremot läste jag lite i Kemin. ;) Åkte bort till Pompe vid två och mös med honom en stund. Red en halvtimma i skritt på helt långa tyglar i solen. Skönt som omväxling :) 
 
Har även hunnit med att övningsköra med pappa! Gick riktigt bra, är ju lite efter i övningskörningen, höhö. Blir inget körkort när jag fyller 18 inte. Men jag har iallfall börjat, bättre sent än aldrig! Gick för övrigt bra, växlade och hade mig, skitduktig! ;D 
 
Har en fet "att göra lista", haha, så får väl sätta igång. Och ja, lite kul inlägg till bloggen står med så häng kvar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde blogga med någon! Roligare att läsa en blogg som uppdateras lite oftare! Läser din blogg dagligen men du skriver inte så ofta... :(

2013-03-11 @ 21:33:08
Postat av: Anonym 2

Håller med ovanstående talaren :P

2013-03-12 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0