Dåligt av mig

 
Hej hörrni! Kom hem i onsdags, men har helt ärligt inte orkat blogga. Blir alltid så i mitten på veckorna, speciellt när man har så sjukt mycket plugg... 
 
Drar dagarna lite smått!
 
Måndag och Tisdag red mamma grisen, jag var i Norrköing och tog mitt förarbevis till terränghjuling! 
 
I onsdags kom jag hem. Var hemma lite tidigare än planerat, så övningskörde lite med mamma innan jag åkte bort till stallet med Pierre. Hopptränade både Hampus och Pompe, och precis som alla andra onsdagar skötte de sig kanon! Hampus var riktigt, riktigt fin. Ulf var väldigt nöjd med honom och den form han visat, roligt! Pompat var också super, men det är han oftast ;) Vi hoppade lite hinder på kort och lång distans, både innan och efter. Även ett relaterat avstånd till och från kombination, även en böjd linje med två räcken. Hampus låg på en 90cm-100cm nivå, och Pompe på runt 120cm. :) 
 
Igår tog jag och Pompe en ganska lugn runda ut, fortfarande ganska hårt i backen, så jobbade med mycket skritt och trav övergångar. Idag får han vila, och imorgon är det trim! På söndag ska vi till Grevagården och hoppa 110 och 115. Taggad! :D 
 
Vi hörs mer sedan, ska bort och ta hand om Pompelompe ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0