Vad kan man säga?

 
Behöver jag ens ursäkta min uteblivna bloggning? Sol, värme, avslutning, sommarlov? Nej, jag tror ni förstår. 
 
Först idag känner jag att det är okej att sätta mig och blogga, så nu kör jag igång igen. Har ändå inte haft något intressant att skriva om i hästväg, Lillen har nämligen vilat denna veckan. Han har fått gå i sommarhagen med alla kompisarna och jag har bara varit ute i hagen och hållt koll på hans mugg. Ulf tyckte inte ens att jag skulle tittat på honom under en vecka eller två, men det klarar jag kanske av i max två dagar haha. 
 
Idag ska jag iallafall rida! Becky har nämligen återfått intresse för ridningen och har börjar rida Bolero igen. Superkul! :D Saknat alla våra störda upptåg, det finns en hel del nämligen. Borde kanske dra några utav dem någon gång, ni skulle bli chockade...  Så vi ska ta oss en tur ut i solen! Men vi väntar till ikväll, lite väl varmt just nu. :) 
 
Kommer upp mer inlägg under dagen, det kliar i fingrarna! 
 
Minnen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0