Tuesday

 
Tja! Nu är jag tillbaka i Bollebygd igen, känns tryggt ;) 
 
Haft två mysiga dagar tillsammans med Evelina. Käkat gott, kollat på x-antal filmer, passat två missar, och tagit det väldigt lugnt. Skönt att få dra ner på tempot någon dag och bara vara, inga tider att passa eller några möten att komma ihåg. Lugn och ro helt enkelt! Fast jag måste medge att det är skönt att vara tillbaka med ;) 
 
Ska alldeles strax bort till stallet och trimma Lillen. Pierre och jag ska även experimentera lite med olika paddar. Kanske skriver mer om det sedan! Innan dess skall jag dock hämta ut ett paket som kom idag. Förhoppningsvis kommer det från Skara Hästsport och innehåller ett par boots. Perfekt tajming inför lördagen, tack Skara för bra service! :D
 
Nu hoppas jag bara att de är bra i storlek, vore segt om de är för små. Köpte i L, men eftersom det fanns i både XL och XXL så blev jag såklart osäker. Men Lillen har inte alltför stora fossingar, så L bör räcka. Det återstår att se ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0