Taggad!

 
Idag är det onsdag - vilket innebär hoppträning! 
 
Avslutade fotbollsskolan idag med tävlingar och vattenkrig - gissa vem som var blötast? Kul var det dock, och jag har haft en superkul vecka! 
 
Idag var det inte alls många anmälda till hoppträningen. Vanligtvis är vi 2 eller 3 grupper med 3-5 personer i varje. Idag var det dock bara jag och Elin som ville vara med, så det var nära att det inte blev någon träning. TUR som vi har, så var Ulf ändå nere i Borås, och tyckte att det var värt att komma ut för att träna oss två. Så det blir hoppträning, nästan privatträning till och med. Lyxigt! 
 
Jag måste dra mig nu, ni får en detaljerad utvärdering sedan. Blir nog en del individuellt arbete idag! 
 
Grisen får vara med på bild idag! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0