Pompe!

 
Godmorgon! 
 
Idag är en viktig och rolig dag på många plan. En tjej ska komma och prova Pompay, och jag ska vara med och eventuellt visa honom om de skulle vilja det. Superroligt såklart, men lite underligt. Däremot kändes det konstigare att visa Sessan, Pompay har jag varit beredd på mycket längre. 
 
Idag är det även den 23e, vilket innebär att anmälningarna till Munka Ljungby i augusti öppnar, kl 18:00. Självklart är jag iväg och spelar match vid den tiden, så får försöka instruera mamma vad hon ska göra. Mamma kan inte TDB alls, då det är jag som i alla år har anmält mig själv till tävlingar, på gott och ont kan man väl säga... 
 
Nu ska jag dra mig, vi hörs senare! :) 
 
Fina Pompe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0