Min kropp är slut

 
Hejsan! 
Idag har jag bannemej inte legat på latsidan, nejnej, jag har varit på badhuset med min 7åriga kusin! ;) 
 
Vet inte hur många gånger jag sprungit upp för den där j*kla trappan till rutchkanan, eller simmat oräkneliga längder för att hämta bollar och diverse flytgrejer. MEN jag har haft grymt roligt, badhuset är roligt. Hehe... 
Dock är kroppen helt utpumpad nu, men jag gillar det! Simmning och bad gör att man blir sådär gött trött i kroppen, inte som i fotboll där man liksom blir trött på ett mer slitsamt sätt. Tror ni förstår ;) 
 
Nu ska jag bort till Lillen och rida! Det börjar mulna på lite, så får nog lägga på ett kol. Blir en lugn joggingrunda idag. Så får vi se hur resten av veckan ser ut, inte riktigt planerat det än. ;) 
 
Vi hörs sen ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0