Goodmorning

 
Värst vad ni var segstartade när det gällde bloggtävlingen? Låt mig påminna om att även om du själv inte är så sugen på att vinna presentkortet, så är det det en perfekt grej att ge bort till mamma, moster, faster eller varför inte pappa? Så var med nu era segisar ;) 
 
Idag vaknade jag som vanligt en gång vid 06:00, en gång vid 08:00 och slutligen gick jag upp 10:00. Allt är i sin ordning med andra ord. Idag har jag en väldigt rolig dag att se fram emot! Lillen ska trimmas i paddocken, allt ska packas och göras fint inför imorgon och ikväll ska jag spela match på hemmaplan. Dessutom är det SOL och det finns inget härligare än att trimma i solen, spela match i solen osv. Tror ni fattar hehe ;) 
 
Känner mig grymt rastlös nu på sommarlovet. Efter att ha gått klart mitt värsta skolår NÅGONSIN så har jag så oerhört mycket tid! Hade gärna haft x-antal hästar till, men det får jag inte ha för stallägaren (alltså får inte ta dit en till häst, annars hade jag ju fortfarande haft Pompe). Och fotbollsträningarna blir det ju snart ett litet uppehåll på, så då kommer jag nog sprängas över överenergi. Igår kom jag dock på en bra lösning, och det är att faktiskt börja cyckla till stallet igen. Innan jag fick moppen så cycklade jag väldigt ofta, då bodde jag ioförsig närmre, men jag tycker ändå det känns värt att cyckla. Både i träningssynpunkt och med tanke på plånboken. Bensin är dyrt! 
 
Moppen måste jag ta när jag går i skolan, för att hinna med allting. Men nu när jag har så mycket tid så blir det perfekt! Det är ca 6km från där jag bor nu till stallet, så det blir 1,2 mil varje dag. Det är nice! :D 
 
Vi hörs sen :) 
 
Väldigt random bild hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0