Gomorron!

 
Idag har jag en helt hästfri dag, och det känns ganska skönt faktiskt. Det är sällan jag inte är i stallet, är snarare där varje dag. Så att "slippa" det en dag är faktiskt skönt då och då även fast det är lite småtråkigt också! 
 
Mamma ska alltså rida Lillen idag, hon red honom även igår! Vi red ut 3 st i pissregnet, mamma på Lillen, jag på Hampus och Linn på Curre. Vi var genomdränkta, värsta jag varit med om på ett bra tag! Retligt nog tittade solen fram i slutet på ridturen... Älskar min grymma mamma som kan hjälpa mig med Lillen ibland. Hon ställer alltid upp om hon kan! :) 
 
Jag ska förbi mitt sommarjobb, restaurang Smakfullt, och skriva på ett anställningsbevis. Därefter ska jag och min kompis Evelina ta oss till Alingsås för att tillbringa två dagar där. Kommer nog att bli roligt :D 
 
Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0