Första dagen på första sommarjobbet

 
Jajamän, you got it right! Idag har jag jobbat min första dag på mitt första sommarjobb för den här sommaren. Har detta året lyckats få TVÅ jobb, riktig tur, och det är väldigt roligt - såklart! 
 
Det jag gör nu kan jag väl inte riktigt kalla jobb, för jag tycker att det är riktigt roligt! Jag är nämligen ledare på en sommarfotbollskola i Rävlanda (min klubb). Det är bara 5 dagar, och det är bra tider, 09-14. I detta ingår lunch, arbetskläder (shorts, t-shirt, strumpor, långärmad tröja) och lön, väldigt bra lön. Så det är riktigt nice! 
 
Efter att ha jobbat, så drog jag till klubben för att hjälpa till på tävlingen som hölls idag, KMet. Var där till halv sju - sju, och sedan åkte jag och red Lillen. Han var superfin igår, då hoppade jag lite småhinder på serpentin, och han släppte efter fint i sidorna och var väldigt mjuk i slutet på passet. Skrittade och travade på hacket idag, det fick räcka. Min pollenallergi gav sig även tillkänna så nu är jag grymt trött ;) 
 
Just det! Det åskar och regnar en del här just nu, läskigt. :( 
 
Gammal, men skön bild ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0