Fina Grisen!

 
Var lite småjobbigt att hälsa på Pompe idag, faktiskt! Däremot var det inte jobbigt att lämna honom, och det är ju skönt! Känns som att vi inte är helt klara med varandra, trots allt. ;) 
 
Skulle egentligen hoppat honom på KM nästa helg, men eftersom jag jobbar så blir det svårt. Jag hoppas på att eventuellt kunna ta ledigt bara någon timma, men vi får se, pengar är viktigt för mig nu så det är ju prioriterat. 
 
Nu ska jag kila vidare, Emma kommer snart ut och jag har lite att stå i. Harre! ;) 
 
Pompe förra sommaren 

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

Sv; tack! Jag känner inte till några stall eller rättare sagt ingen koll på vad som föregår där så det den texten är inte skriven riktad till något stall i Bollebygd, men kanske passade där med?

2013-06-08 @ 17:39:52
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0