Falsterbo!

 
För några veckor sedan så hade jag bestämt mig för att bryta traditionen att åka ner till Falsterbo Horseshow varje sommar. Men det verkar trots allt som att det blir i år ändå!
 
De senaste åren har jag varit där nere med Nico och Amanda, och bott där på campingen i några dagar och haft superroligt! Men i år kände jag att jag egentligen inte har råd, och sedan är jag egentligen inget stort fan utav att campa. 
 
Efter lite om och men, så verkar det trots allt som att jag tar mig ner iallafall. Jag är inte speciellt förvånad om man säger så, jag lyckas alltid leta mig ner på ett eller annat sätt. Detta året blir det iallafall bara en dag, och det känns faktiskt ganska skönt. Vanligtvis trivs jag med två dagar, så att man hinner gå igenom mässan i lugn och ro. Men förhoppningsvis köper jag mindre onödiga saker om jag bara har en dag på mig, då handlar jag in det som behövs och så är dagen slut. Perfekt! ;) 
 
Det blir antingen bara jag och mamma, eller jag, mamma och Becky som tar oss ner. Vi får se lite, har inte ens bestämt dag än. Hänger lite på hur mamma jobbar och så. Men om jag känner några som kvalat in singa unghästar hade det såklart varit kul att åka ner de första dagarna, skönt om det inte är smockfullt med människor heller... 
 
Någon av er som ska dit? :) 
 
(Bild från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0