Är det någon som driver med mig?

 
Vad är detta för jäkla skitväder? Flera veckor sol i sträck, och så kommer detta mitt i allt. Kul... 
 
TUR att jag satte på Lillen täcket igår. Var lite osäker med tanke på att de har mycket träd och sådant i hagen, men så tog jag på honom idag ändå. Och det var väl tur, förhoppningsvis kan träden och täcket hålla den värsta vätan borta. 
 
Idag är det planerat att rida upp till ridhuset och leka lite med studs och cavalettis. Ska försöka ta mig bort om någon timma eller så, hoppas att regnet avtagit lite då - annars blir det att klä sig i regnkläder frånt topp till tå. 
 
Håller på med den nya designen också, men det kommer nog ta någon dag till innan den kommer upp, får inte riktigt till det! 
 
Hörs sen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0