Söndag

 
Hej! 
 
Tänker inte gå in på närmre varför bloggandet varit som det varit. Det är bara så ibland helt enkelt!
 
Igår fick Lillen vila en välförtjänt vila. Red ut honom på hacket i fredags och lät honom trava av sig lite trötthet och träningsverk. Idag ska jag ge mig ut i skogen först, och sedan avsluta lite på ridbanan tänkte jag. Så att han får jobba ordentligt i några minuter iallafall. Vissa saker är svåra att utföra på grusvägarna, så det är nog en bra mix att ta en sväng i paddocken med. Ska försöka inviga mina nya stövlar med, så jag hinner rida in mig i dem innan Munka Ljungby som vi åker till om exakt 10 dagar! 
 
I eftermiddag jobbar jag mellan 16 och 19:30, och ikväll är det ju kvartsfinal i EM fotboll för damer. Är hur sugen som helst på att köpa en B&J och bara ha det hur gött som helst. Lockande... Men vi får se, har en del att beta av innan dess. ;) 
 
Vi hörs sedan! 
 
Ska utvärdera Veredus bootsen med, och tränset! Allt ser ni på bild här. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0