SNYGGT från HV Polo

 
Satt och kikade runt lite på Charlies, och så fastnade jag helt och hållet för HV Polos galet snygga Equipo schabrak. Skulle vilja ha alla! Men för att variera lite bland färgerna på tävlingsschabraken så är väl det bruna eller det beiga det jag skulle vilja ha. Mm, snyggt! 
 
EQUIPO SCHABRAK HV POLOEQUIPO SCHABRAK HV POLO
EQUIPO SCHABRAK HV POLOEQUIPO SCHABRAK HV POLO
Yammi! Som sagt, det bruna och det beiga skulle jag vilja ha. Är inte så mycket för himmelsblått, skär sig med min kavaj tror jag dessutom... 795kr går ett sådant här schabrak på! 
 
Nä, ska bannemig sikta in mig på ett sådant här på Falsterbo, ett beigt (L) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0