Tisdag

 
Hello! 
 
Idag var jag som vanligt uppe vid 10, och har postat lite olika paket och brev. Även mottagit ett, hade beställt ett nytt headset som kom idag. Trodde jag hade beställt ett rosa, så visade det sig vara ett rött... Gjorde inte så mycket då det röda också är väldigt fint. Dessutom går det väl sönder om en månad eller två så då kan jag beställa ett rosa igen ;) 
 
Fick även ett jätteroligt samtal av mamma i morse! Försäkringsbolaget betalar ut en del av summan som stövlarna var värda, så nu kan jag köpa ett par nya utan att dra in på massa annat. Så skönt! Även om jag fortfarande är jätteledsen över stövlarna så får jag påminna mig själv om att det bara är materiellt, och att det går att köpa nytt även om jag älskade just de stövlarna. Life goes on ;) 
 
Idag ska Lillen ridas, och sedan ska jag upp och kolla på hoppträningen. Eftersom han behandlas så ska han ta det ganska lugnt, så då hoppar vi träningen idag. Vill så gärna vara med ändå, skulle haft två hästar. Ingen som vill ha sin häst hopptränad? Haha... 
 
Kram! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få äran att låna Fargo! Haha;)

2013-07-02 @ 14:34:13
Postat av: Elin

Du kan ju ta Fargo, hehe;)

Svar: haha bra idé! Ska du träna idag? :P
Fanny Kargede

2013-07-02 @ 14:35:26
URL: http://elinnlambert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0